مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-02سياسي

پیش بینی بسته های متنوع اقامتی درحج آینده/ کاستی های طرح نوین عتبات اصلاح می شود


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت علاوه بر پیش بینی بسته های متنوع اقامتی برای اعزام زائران درحج آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اکبر رضایی، معاون حج و عمره ادامه یافت.

 سید صادق حسینی از عدم مشارکت شرکت های هواپیمایی داخلی در تأمین پروازهای زیارتی به سوریه و هزینه بالاتر بلیت پروازهای خارجی به عنوان دو نمونه از مشکلات نام برد و ابراز امیدواری کرد که تفاهم نامه تهیه شده برای اعزام کاروان های زیارتی به حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیهما) درسفر آینده وزیر گردشگری سوریه به تهران به امضا برسد.

وی افزود: برای اعزام زائران ایرانی به سوریه راهکارهای دیگری نیز ضمن مشورت با برخی شرکت های هواپیمایی داخلی از طریق کشور ثالث درحال پیگیری است که امیدواریم عملی شود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین نواب لزوم اصلاح کاستی های طرح نوین اعزام به عتبات عالیات را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به آسیب شناسی انجام شده، مشکلات این طرح هرچه سریعتر باید برطرف و امکان جذب حداکثری زائران از استان های مختلف فراهم شود.

وی از اینکه در یکی از استان ها در قالب این طرح اعزامی صورت نمی گیرد انتقاد و با اشاره به فعالیت آزادبرها در این استان ها تصریح کرد: رییس و معاون عتبات سازمان حج و زیارت هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بسته های متنوع اقامتی درحج آینده/ کاستی های طرح نوین عتبات اصلاح می شود

پیش بینی بسته های متنوع اقامتی درحج آینده/ کاستی های طرح نوین عتبات اصلاح می شود