مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-02سياسي

آخرین وضعیت پزشکان بازداشتی حوادث اخیر


رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: دوستان ناجا همکاری بسیار خوبی داشتند تا همه کسانی که از جامعه پزشکی در حوادث روز چهارشنبه گذشته بازداشت شدند، - وی تاکید کرد: بالاخره ما انتظار داریم که برخورد با جامعه شریف پزشکی که در حال ارائه خدمت به مردم هستند و در موج کرونا و هم اکنون در موج آنفلوآنزا به مردم ارائه خدمت می کنند، برخورد کاملا کریمانه ای باشد؛ همانطور که مدنظر مقام معظم رهبری و همه مسئولان کشور است.

مقام معظم رهبری همیشه با تکریم از جامعه پزشکی یاد کردند و انتظار ما این است که همه نهاد ها در برخورد با این قشر خدمت گذار نهایت متانت و کرامت را به کار بگیرند.

  رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: به نمایندگی از جامعه پزشکی می گویم که مسلما تمامی اعضای جامعه پزشکی در عین حالی که اعتراضات، نقطه نظر ها و انتقاداتی دارند که در جای خودش محترم است و باید مسیر درست، سالم و امن هم برای بیان این اعتراضات فراهم شود، در عین حال تک تک اعضای جامعه پزشکی با هرگونه ایجاد ناامنی و هرگونه بهم ریختن و مخدوش کردن امنیت کشور مخالفند.

زیرا جامعه پزشکی خودشان پیام آوران امنیت و سلامت برای جامعه هستند و به هیچ عنوان نمی توانند طرفدار ناامنی و هر ج و مرج در کشور باشند و قطعا با ایجاد ناامنی و هرج و مرج مخالفند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پزشکان بازداشتی حوادث اخیر

آخرین وضعیت پزشکان بازداشتی حوادث اخیر