مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-02سياسي

قالیباف: مجمع تشخیص مصلحت نظام، سریع تر در مورد طرح شفافیت تصمیم گیری کند


رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسیدگی به موارد اختلافی در طرح شفافیت قوای سه گانه شد و گفت: از همین جا تقاضا دارم که مجمع زودتر این طرح را در دستور قرار داده و با سرعت در خصوص آن تصمیم گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مورد طرح رفته است از همین جا تقاضا دارم که مجمع زودتر این طرح را در دستور قرار داده و با سرعت در خصوص آن تصمیم گیری کند.

همه بخش ها در تحقق این امر موثر هستند.

در بحث این که گفتید بازنشسته ها نیز فرا خوانده شده اند قطعا فراخوانده شدن بازنشسته ها برای خدمت مغایر قانون است و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:حدود دو سال و پنج ماه از عمر مجلس شورای اسلامی می گذرد و ما از روز اول وعده شفافیت را به مردم دادیم.

مجلس قول داد تا شفافیت را در قالب قانون به اجرا در بیاورد.

بنده نیز بارها و بارها در خصوص تحقق شفافیت در صحن مجلس تذکر دادم اما به نظر می رسد اکنون شفافیت به نوش دارو پس از مرگ سهراب تبدیل شده است چرا که در حال اتمام سال سوم عمر مجلس شورای اسلامی هستیم اما هنوز شفافیت اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مجمع تشخیص مصلحت نظام، سریع تر در مورد طرح شفافیت تصمیم گیری کند

قالیباف: مجمع تشخیص مصلحت نظام، سریع تر در مورد طرح شفافیت تصمیم گیری کند