مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-02سياسي

شوق دانش آموزان برای دیدار امروز با رهبر انقلاب


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: انتخاب دانش آموزان برای دیدار با رهبر انقلاب اقدامی سخت بود چون با استقبال بی نظیر و چشمگیری مواجه شدیم و گریه و التماس می کردند که در این دیدار شرکت کنند و در نهایت برای انتخاب آن ها دست به قرعه کشی زدیم.

- حسین رجب پور رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز و شهدای حادثه تروریستی شیراز اظهار داشت: نگاه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان است، زیرا دانش آموزان تمدن ساز آینده ایران اسلامی خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه طبق بیانات رهبر انقلاب تقویت باور دانش آموزان با تقویت باورهای دینی و شناخت تاریخ رقم خواهد خورد، افزود: دانش آموزان باید بر اراده خود که ریشه در باورهایشان دارد کار کنند و اگر در این مسیر بتوانیم با تقویت باورها، امید و انگیزه آن ها را تقویت کنیم نقش مؤثری در آینده ایران خواهند داشت.

رجب پور با بیان اینکه مسؤولان در برابر دانش آموزان وظیفه سنگینی به عهده دارند اما این موضوع مورد غفلت واقع شده است، عنوان کرد: وظیفه مسؤولان این است که دانش آموزان را دریابند و ادبیات آن ها را بدانند و در حد توان برای آن ها سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق دانش آموزان برای دیدار امروز با رهبر انقلاب

شوق دانش آموزان برای دیدار امروز با رهبر انقلاب