مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-02سياسي

تبیین تحولات و حوادث اخیر دانشگاه ها از زبان معاون وزیر علوم


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع رؤسای دانشگاه های گیلان گفته در حوادث اخیر، با جنگ چندوجهی و ترکیبی از سوی دشمن روبرو هستیم که بخشی از آن نشئت گرفته از مشکلات داخلی کشور و بخشی دیگر اختلال و گسست در تربیت دانشجویان و جامعه پذیری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم امروز در نشست با رؤسای دانشگاه های استان در محل سالن اجلاس دانشگاه گیلان با بیان اینکه باید از تهدیدهایی که در این دوران ایجادشده به عنوان فرصت برای رفع عیوب و مشکل استفاده شود، اظهار کرد: این مسائل، ضعف ها و کم کاری و غفلت در برخی قسمت ها را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه تمامی داده ها گواه بر این است که این ناآرامی ها یک پروژه بود که دشمن به صورت ترکیبی و چندوجهی ترسیم کرد تا جمهوری اسلامی را زمین بزند، افزود: بهترین حالت این پروژه تجزیه ایران و بدترین حالت جنگ تمام عیار ایرانی ها مقابل هم است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در ابتدا این مسائل روشن نبود اما به تدریج وقتی دشمن از تمام ظرفیت خود استفاده کرد و تمام سر شبکه های خود را سوزاند و یک جنگ ترکیبی به راه انداخت، موضوع واضح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین تحولات و حوادث اخیر دانشگاه ها از زبان معاون وزیر علوم

تبیین تحولات و حوادث اخیر دانشگاه ها از زبان معاون وزیر علوم