مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-01سياسي

تصمیم «عبدالفتاح البرهان» برای واگذاری قدرت به غیرنظامیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های سودانی به نقل از یک مقام ارشد این کشور اعلام کردند که «عبدالفتاح البرهان» رییس شورای حاکمیتی سودان تصمیم گرفته است از مقام خود کناره گیری و قدرت را به یک دولت غیرنظامی با اختیارات کامل واگذار کند و خود .

- تصمیم عبدالفتاح البرهان برای واگذاری قدرت به غیرنظامیان یک مقام ارشد سودانی مدعی شد که رییس شورای حاکمیتی این کشور در بازه زمانی حداکثر 15 روزه تصمیماتی را در خصوص کناره گیری خود اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های سودانی به نقل از یک مقام ارشد این کشور اعلام کردند که عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی سودان تصمیم گرفته است از مقام خود کناره گیری و قدرت را به یک دولت غیرنظامی با اختیارات کامل واگذار کند و خود در رأس شورای امنیت و دفاع این کشور باقی بماند.

این منبع سودانی در گفتگو با روزنامه محلی الحراک السیاسی تأیید کرد که عبدالفتاح البرهان در یک بازه زمانی حداکثر 15 روزه تصمیماتی را در خصوص کناره گیری خود اتخاذ خواهد کرد.

منبع مذکور تصمیماتی را که قرار است البرهان پس از بازگشت از شرکت در نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر اتخاذ و اعلام کند، کارساز توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم «عبدالفتاح البرهان» برای واگذاری قدرت به غیرنظامیان

تصمیم «عبدالفتاح البرهان» برای واگذاری قدرت به غیرنظامیان