مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-01ورزشي

اصفهان در چوگان جزو استان های سرآمد ایران است


استان اصفهان در چوگان جزو استان های سرآمد ایران است، چوگان بازان باید با یکدیگر وحدت و همدلی کامل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم نوزایی، رییس فدراسیون چوگان، ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت فراهم شده است و امیدوارم با مساعدت مدیرکل مشکل زمین چوگان نقش جهان برطرف شود و چمن آن آماده شود و بازی های نمادینی که تا به حال برگزار شده است، ادامه پیدا کند.

  نوزایی با تأکید بر اینکه ملت ایران ملت آگاهی است، فریب دسیسه های دشمن را نخواهد خورد و صحنه ها را خالی نخواهد کرد، گفت: حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ را محکوم می کنیم و با درایت مسؤولان تمام مسائل با خویشتن داری حل می شود، کم و کاستی هایی وجود دارد که مورد مطالبه مردم است و امیدوارم این مشکلات نیز برطرف شود.

  تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت رشته چوگان  جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه مجمع انتخاباتی هیأت چوگان بیان کرد: رشته چوگان اهمیت ویژه ای دارد که مقام معظم رهبری نیز به اهمیت این رشته اشاره داشته است، خاستگاه جهانی چوگان اصفهان است و این موضوعی است که به ثبت جهانی رسیده است.

  وی با بیان اینکه چوگان یک آیین و یک ورزش ملی و سنتی ایرانیان است که بخشی از آن مربوط به ورزش سوارکاری می شود، تصریح کرد: هر چقدر در رشته های ریشه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در چوگان جزو استان های سرآمد ایران است

اصفهان در چوگان جزو استان های سرآمد ایران است