مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-01سياسي

مجمع خیرین «یاریگران زندگی» به کرمان رسید


کرمان سومین نمایندگی مجمع خیرین یاریگران زندگی را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، سومین شعبه استانی مجمع خیرین یاریگران زندگی برای کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد و همچنین اشتغال و صیانت از بهبودیافتگان در استان کرمان تشکیل شد.

در مراسم پرشوری که با استقبال خیرین و نیکوکاران و کارآفرینان و سمن های فعال در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی،  در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، 94 عضو هیات امنای مجمع خیرین یاریگران زندگی استان کرمان انتخاب و معرفی شدند.

علیرضا نبی، رییس هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور، احمد دهقانی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به همراه اعضای شورا، مریم السادات طباطبایی، مدیرکل بانوان استانداری کرمان، سیدمهدی طبیب زاده، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، در این مراسم حضور داشتند.

در ابتدای این همایش که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه بود، احمد دهقانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ضمن خیرمقدم به مدعوین افزود: یاریگر زندگی بودن در ذات انسان است و فطرت انسان ها کمک به همدیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین «یاریگران زندگی» به کرمان رسید

مجمع خیرین «یاریگران زندگی» به کرمان رسید