مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-01سياسي

انتقاد شهردار قم از قانون جدید درآمدهای پایدار شهرداری ها


شهردار قم قانون جدید درآمدهای پایدار را ضعیف و دارای نواقص بسیاری دانست و گفت: چنانچه شهرداری ها در حوزه درآمدی و مدیریت شهر به مشکلی برخورد کنند تأثیر مستقیم بر روی سفره مردم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پنجاه و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با حضور دکتر اسلامی رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر سقاییان نژاد شهردار و معاونان و مدیران شهری در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای شهر برگزار شد.

حسین اسلامی رییس شورای اسلامی شهر قم با محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: زمان مماشات با اغتشاشگران به پایان رسیده و هر فتنه ای را در نطفه خفه خواهند کرد.

سپس سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم نیز قانون جدید درآمدهای پایدار را ضعیف و دارای نواقص بسیاری دانست و تأکید کرد: چنانچه شهرداری ها در حوزه درآمدی و مدیریت شهر به مشکلی برخورد کنند تأثیر مستقیم بر روی سفره مردم خواهد داشت.

وی توجه به نظر کارشناسان و برگزاری جلسات کلان شهرها را یادآور شد و گفت: متأسفانه در تصویب قانون جدید درآمدهای شهرداری ها کارشناسان حضور نداشته و مسائل به صورت تخصصی بررسی نشده است.

سپس در ادامه جلسه نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه شماره 5670 شورای اسلامی شهر قم با موضوع طرح کمیسیون شهرسازی جهت نوسازی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهردار قم از قانون جدید درآمدهای پایدار شهرداری ها

انتقاد شهردار قم از قانون جدید درآمدهای پایدار شهرداری ها