مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-01اقتصادي

طرح جامع ترافیک شهر زنجان تدوین می شود/ساخت4 تقاطع غیرهمسطح


شهردار زنجان با اشاره به برنامه شهرداری در حوزه روان سازی ترافیک گفت: 4 تقاطع غیرهمسطح در زنجان ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به افزایش حدود 5 برابری بودجه شهرداری زنجان نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: این اقدام به این معنا نیست که هزینه ها را به گردن مردم بیندازیم، بلکه سعی شده است با مدیریت و برنامه ریزی منابع جدید درآمدی تعریف شود و مردم فقط از شهرداری خدمت دریافت کنند.

شهردار زنجان با بیان اینکه امسال شاهد افزایش قیمت مصالح بودیم ولی این امر باعث نشد خللی در امور ایجاد شود، افزود: در پایان سال بیلان مالی دقیقی از هزینه ها و درآمدهای شهرداری به مردم ارائه خواهد شد تا آنها نیز در جریان روند امور قرار گیرند.

شهردار زنجان گفت: نکته دیگری که با استفاده از آن تلاش داریم بخشی از هزینه ها را جبران کنیم اخذ مطالبات شهرداری از دستگاه ها و ارگان های مختلف است که خوشبختانه مدیریت عالی استان نیز در این مسیر کمک رسان شهرداری است و همکاری خوبی در این باره انجام شده است.

وی در ارتباط با کندی ترافیک در مسیر آرامستان نیز گفت: بحران تردد در مسیر آرامستان هنوز جدی نیست، ولی در آینده با بازگشایی مسیر پادگان و افتتاح پروژه های مسکن قطعا شاهد انبوهی از تردد در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع ترافیک شهر زنجان تدوین می شود/ساخت4 تقاطع غیرهمسطح

طرح جامع ترافیک شهر زنجان تدوین می شود/ساخت4 تقاطع غیرهمسطح