مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-01ورزشي

انتقاد تند «کیهان» از «آن فوتبالیست بی معرفت» و «آن بازیگر بی وفا» و ...


چرا آن فوتبالیست بی معرفت، چرا آن بازیگر بی وفا، چرا آن مرده خور سیاسی، چرا آن بی خبر از همه جا، چرا آن قمارباخته ای که به بهانه مهسا فرار کرد و چرا همه آنها که برای مرگش یا گیسو پریشان کرده یا پریشان گفتند، - انتقاد تند کیهان از آن فوتبالیست بی معرفت و آن بازیگر بی وفا و .

چرا آن فوتبالیست بی معرفت، چرا آن بازیگر بی وفا، چرا آن مرده خور سیاسی، چرا آن بی خبر از همه جا، چرا آن قمارباخته ای که به بهانه مهسا فرار کرد و چرا همه آنها که برای مرگش یا گیسو پریشان کرده یا پریشان گفتند، برای 15 بی گناه و مظلومی که با جنایت محرز داعش، به خاک افتادند زبان و قلم نمی چرخانند؟ آیا برای آن یک نفر، پای تطمیع، پول یا وعده در میان بود و برای این ده ها نفر نه؟ آیا برای آن یک نفر دستوری از خارج یا قول و قراری از سفارتخانه، آمده بود و برای این ده ها نفر نه؟   اگر در فتنه 88 سران فتنه ، دروغگوی معرکه شدند و برخی از آنها در مراسم ختم ساختگی زنده ها شرکت می کردند در فتنه امسال، برخی بازیگران سیما و سینما و فوتبال به این جرگه پیوستند.

اگرچه دردناک ولی جالب است که به دروغ از دخترک دانش آموز اردبیلی کشته سازی کرده ولی برای آرتین و سه دانش آموز شاهچراغ سکوت می کنند! این چه معنی دارد؟ آنکه با برره،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند «کیهان» از «آن فوتبالیست بی معرفت» و «آن بازیگر بی وفا» و ...

انتقاد تند «کیهان» از «آن فوتبالیست بی معرفت» و «آن بازیگر بی وفا» و ...