مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-01سياسي

مهم ترین تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ قاتلان فرزندان این مملکت، باید قصاص شوند


در خواست قصاص برای عاملان جنایت علیه ملت در اغتشاشات، تذکر آیین نامه ای درباره استیضاح، لزوم رسیدگی به محورهای جاده ای، مهمترین محورهای تذکرات شفاهی امروز نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 10 آبان ماه) به رودخانه کن می ریزند زیرا با مسئولان آب منطقه ای زد و بند کردند.

وی اضافه کرد: اگر مشکل آب کشاورزی حل شود سفره های آب سیراب می شود.

در ادامه جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در تذکری خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: براساس آیین نامه برای استیضاح 2 ساعت زمان صرف شود، اما استیضاح وزیر صمت بیش از 2 ساعت به طول انجامید.

 محمدباقر قالیباف رییس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: براساس آیین نامه استیضاح 5 ساعت زمان دارد و آن چیزی که شما به آن استناد کردید ماده 108 آیین نامه است و 3 ساعت نیز دولت زمان دارد، اما امروز یک ساعت رییس جمهور فرصت داشت که در جلسه حضور نداشتند و مابقی وقت نیز بین دوستان استیضاح کننده توزیع شد و دولت هم موافقت کرد و لذا هر کدام حدود 80 دقیقه مطالب را مطرح کردند و ما آیین نامه را رعایت کردیم.

همچنین الهام آزاد نماینده مردم نایین در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت و شهرسازی، گفت: متاسفانه راه های شهرستان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ قاتلان فرزندان این مملکت، باید قصاص شوند

مهم ترین تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ قاتلان فرزندان این مملکت، باید قصاص شوند