مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-01پزشكي

بیماران تالاسمی در سیستان و بلوچستان نیازمند اهدا خون هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ابوالحسن صفدری سرپرست سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: - سرپرست سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: بالاترین میزان بیماران تالاسمی کشور در این استان متولد می شوند و هم اینک سه هزار و 300 بیمار استان نیازمند خون مستمر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ابوالحسن صفدری سرپرست سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: بیماران تالاسمی برای تداوم حیات نیازمند اهدای خون مردم استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص سیستان و بلوچستان از جمله بالاترین آمار بیماران تالاسمی کشور و همچنین آمار بالای تصادفات جاده ای، بیماران زنان و زایمان و بیماران هموفیلی و دیالیزی و مراکز درمانی مصرف خون و فرآورده های آن در استان بالاست.

سرپرست سازمان انتقال خون سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان بالاترین آمار تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده، ادامه داد: در حال حاضر مهمترین چالش سازمان انتقال خون استان سیستان و بلوچستان نبود تعداد کافی اهدا کننده جهت تهیه خون و فرآورده های خونی سالم و کافی برای نیازمندان به خون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران تالاسمی در سیستان و بلوچستان نیازمند اهدا خون هستند

بیماران تالاسمی در سیستان و بلوچستان نیازمند اهدا خون هستند