مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 21:402022-10-31سياسي

سفیر جدید روسیه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «الکسی دی دوف» سفیر جدید فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) نهم آبان در شروع ماموریت خود در تهران با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

- الکسی دی دوف سفیر جدید روسیه در تهران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، الکسی دی دوف سفیر جدید فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) نهم آبان در شروع ماموریت خود در تهران با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

وی جایگزین لوان جاگاریان شده است.

لوان جاگاریان سفیر فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 22 شهریور ماه و در پایان ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران، با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.

  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار سفیر جدید روسیه، دیدار ها و تماس های تلفنی روسای جمهور ایزان و روسیه را عاملی شتاب بخش در روابط فیمابین خواند و با اشاره به توافقات دو کشور در حوزه های مختلف همکاری، ابراز امیدواری کرد سطح روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر جدید روسیه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد

سفیر جدید روسیه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد