مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 17:402022-10-31اقتصادي

لزوم جلوگیری از تردد خودروهای بدون معاینه فنی برای مقابله با آلودگی هوا


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اثرات منفی خودروهای فرسوده و دارای عیب فنی در آلودگی هوا، جلوگیری از تردد آن ها را لازم دانسته و بر کاشت درختان تثبیت کننده خاک و اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری برای مقابله با گرد و غبار تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان بعدازظهر امروز در نشست کارگروه استانی آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار اظهار کرد: با توجه به اثرات منفی خودروهای فرسوده و دارای عیب فنی در آلودگی هوا، باید از تردد آن ها جلوگیری شود و لازم است حوزه های مربوطه گزارش کاری از معاینه فنی خودروها به دبیرخانه کارگروه آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به بیابان زایی هایی که طی سال های اخیر در استان اردبیل به وقوع پیوسته و از بین رفتن پوشش گیاهی و درختان، وضعیت نامطلوبی از این نظر در استان ایجاد شده است.

کاشت درختان تثبیت کننده خاک و اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری مورد توجه باشد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: بی توجهی به کاشت درختان محافظ و تثبیت کننده خاک برای جلوگیری از گرد و غبار و عدم اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری، از جمله علل خشکی زایی در استان اردبیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از تردد خودروهای بدون معاینه فنی برای مقابله با آلودگی هوا

لزوم جلوگیری از تردد خودروهای بدون معاینه فنی برای مقابله با آلودگی هوا