مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 16:552022-10-31سياسي

سکوت خبری برخی ادارات آبیک در خدمتگزاری به مردم پسندیده نیست


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: سکوت خبری خاص برخی ادارات و عدم اطلاع رسانی در امر خدمتگزاری آنها به مردم پسندیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ مهدی صادق پور در جلسه هماهنگی برگزاری از سوی دولت صورت گرفته و در دست اقدام است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک افزود: حدود 30 هزار کومله از عناصر ضد انقلاب در پشت مرزها آماده بودند تا با شکل گیری اعتراضات، با یک حمله کار ایران را تمام کنند که نیروی زمینی سپاه مقر دموکرات را نابود کرد.

  صادق پور ادامه داد: از مسئولان ادارات شهرستان آبیک درخواست می شود جلسات تبیین در خصوص اغتشاشات اخیر با حضور فرد مطلع یا هادی سیاسی برگزار کنند.

این مسئول با گلایه از سکوت خبری خاص برخی ادارات و عدم اطلاع رسانی در امر خدمتگزاری آنها به مردم اذعان کرد: ساعت هفت صبح تا 14 بعد از ظهر برای کار و خدمت به مردم جواب نمی دهد و خدمت رسانی ساعت اداری نمی شناسد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بر فضاسازی و تبلیغاتی شهرها توسط شهرداران تاکید کرد و افزود: از قشرهای مختلف مردم شهرستان آبیک درخواست می شود در راهپیمایی 13 آبان حضور گسترده باشند که در شهر آبیک ساعت 10:30 صبح از مقابل فرمانداری به سمت مسجد ولیعصر (عج) و نماز جمعه ختم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت خبری برخی ادارات آبیک در خدمتگزاری به مردم پسندیده نیست

سکوت خبری برخی ادارات آبیک در خدمتگزاری به مردم پسندیده نیست