مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 12:352022-10-31اجتماعي

استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در پروژه های توسعه ای شرکت مترو تهران


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی در پروژه های توسعه ای شبکه مترو پایتخت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست با مدیرعامل ومدیران ارشد شرکت مترو، ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت رفع نواقص خطوط 3 و 4 در جریان پیشرفت فیزیکی ایستگاه های باقی مانده از خطوط 6 و 7 و همچنین پروژه راه اندازی خط مترو تهران ـ پرند در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند قرار گرفت.

در گزارش ارائه شده به معاون حمل و نقل و ترافیک، پروژه های توسعه خطوط هفتگانه، آخرین وضعیت احداث پایانه ها وپارکینگ های مترو، مشکلات مالی مربوط به تامین به موقع منابع مالی و برنامه زمان بندی بازنگری شده در خصوص افتتاحیه های پیش رو نیز مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان این نشست ضمن اذعان به سختی های فعالیت های عمرانی پرهزینه در شرایط کنونی،خواستار مشخص شدن جایگاه بخش خصوصی در ساختار پروژه های شرکت مترو شد.

وی همچنین براستفاده از ظرفیت های قانونی شرکت مجتمع های ایستگاهی مترو و بهره مندی موثر از بودجه های غیرنقد برای پبشبرد هرچه سریع تر طرح های هزینه بر پیش رو تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در پروژه های توسعه ای شرکت مترو تهران

استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در پروژه های توسعه ای شرکت مترو تهران