مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 10:052022-10-31ورزشي

ووشوکار قزوینی راهی مسابقات قهرمانی جهان می شود


ترکیب تیم های ملی ووشو ایران اعزامی به مسابقات رده های سنی و جوانان قهرمانی جهان اعلام شد و محمد عرفان مقدم سانداکار اهل استان قزوین در وزن 52- کیلوگرم همراه این تیم به محل مسابقات اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، بنا بر اعلام رسمی کادر فنی‎ تیم های ملی ترکیب تیم های ملی رده های سنی و جوانان کشورمان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد.

در تالو مردان یا همان اجرای فرم، شاهین بنی طالبی و حسین قبله نما در بخش جوانان، یونس خدایی در رده سنی نوجوانان و رامتین سیاه مشته ای و سامیار صادقی در گروه سنی نونهالان ترکیب تیم مردان کشورمان را تشکیل می‎دهند.

در ترکیب تیم تالو زنان نیز نازنین بازدار و حدیث امیری در رده سنی جوانان، هستی صدیقی و ستایش تک فلاح در بخش نوجوانان و ترنم بائوج و صبا رامیان در گروه سنی نونهالان حضور خواهند داشت.

فرشاد عربی و تیمور بنی طالبی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی تیم پسران و مریم معماری به عنوان سرمربی و زهرا نوری به عنوان مربی تیم تالو زنان هستند.

در بخش ساندا یا مبارزه نیز ترکیب تیم های اعزامی مردان و زنان کشورمان به شرح زیر است: در بخش زنان/ کیانا بیابانی در وزن 52- کیلوگرم دیانا رحیمی در وزن 56- کیلوگرم کوثر علی زاده در وزن 60- کیلوگرم در بخش مردان/ رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشوکار قزوینی راهی مسابقات قهرمانی جهان می شود

ووشوکار قزوینی راهی مسابقات قهرمانی جهان می شود