مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 23:002022-10-30سياسي

فعال شدن 250 گروه جهاد علمی و آموزشی در هفته بسیج دانش آموزی


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 15 عنوان برنامه شاخص کشور و استانی در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  سرهنگ محسن امانتی، مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده اظهار داشت: از 36 هزار شهید دانش آموز کشور در دفاع مقدس 343 شهید از خراسان جنوبی هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بسیج دانش آموزی را کانون رشد و توسعه تفکر بسیجی می دانند، افزود: قریب بر 80 درصد دانش آموزان استان عضویت افتخاری بسیج را دارند و در 85 درصد مدارس نیز واحد مقاومت بسیج فعال می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی تصریح کرد: برنامه ریزی این سازمان در سه مقطع تحصیلی تحت عنوان امیدآوران، پویندگان و پیشگامان صورت می گیرد و سه کلید واژه جوانان، امیدآفرینی و شعار ما می توانیم را سرلوحه کار با دانش آموزان قرار داده ایم.

سرهنگ امانتی با اشاره به برگزاری 15 عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با شعار ایران قوی یادآور شد: 10 عنوان از این برنامه ها کشوری و 5 عنوان استانی در 11 شهرستان می باشد.

وی از فعال شدن 250 گروه جهاد علمی و آموزشی بسیج دانش آموزی در این هفته خبر داد و گفت: طرح یاوران ولایت با نگاه تمدن سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 250 گروه جهاد علمی و آموزشی در هفته بسیج دانش آموزی

فعال شدن 250 گروه جهاد علمی و آموزشی در هفته بسیج دانش آموزی