مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 21:452022-10-30حوادث

کشف سلاح جنگی از سه اغتشاشگر در خرم آباد/ دادگاه آشوبگران به زودی برگزار می شود


دادستان خرم آباد با اشاره به دستگیری سه نفر با سلاح های جنگی در این شهرستان، گفت: یک نفر از این افراد 6 قبضه سلاح شکاری و 2 نفر دیگر 22 اسلحه کلت کمری نیز به همراه داشتند که با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و اداره کل اطلاعات لرستان شناسایی و دستگیر شدند.

- داریوش شاهون وند امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به دستگیری سه نفر با سلاح های جنگی در این شهرستان، اظهار کرد: یک نفر از این افراد 6 قبضه سلاح شکاری و 2 نفر دیگر 22 اسلحه کلت کمری نیز به همراه داشتند که با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد هدف افراد ناامن کردن شرایط و ایجاد اغتشاش در استان است، با این وجود باید ارتباط افراد با معاندین و هدف آن ها از حمل اسلحه در بازجویی ها مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد با بیان اینکه مراحل تحقیقاتی پرونده افراد دستگیر شده در حال انجام است، افزود: این افراد تحت بازجویی قرار دارند و پس از تکمیل پرونده جزییات به اطلاع عموم می رساند.

شاهون وند با اشاره به بومی بودن افراد دستگیر شده، افزود: این افراد فاقد هرگونه سوء سابقه بوده و اسلحه ها را از مرزها وارد استان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سلاح جنگی از سه اغتشاشگر در خرم آباد/ دادگاه آشوبگران به زودی برگزار می شود

کشف سلاح جنگی از سه اغتشاشگر در خرم آباد/ دادگاه آشوبگران به زودی برگزار می شود