مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 19:452022-10-30اقتصادي

احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران مهدی شهر


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان از احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران مهدی شهر و خریداری تجهیزات موردنیاز آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان عصر امروز در بازدید از پروژه در حال احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران مهدی شهر اظهار کرد: اعتبار تجهیزاتی لازم برای این مرکز به طور کامل توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان و از محل اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری تأمین و بخشی از آن نیز خریداری شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش قیمت ها در سال جاری، با کمبود اعتبار برای تکمیل ساختمان مواجه هستیم.

عباس گلرو؛ نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، ضمن تقدیر از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان به دلیل پیگیری در راستای احداث و تجهیز پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران مهدی شهر، طراحی و مهندسی این بنا را در مقایسه با برخی پروژه ها سطح شهرستان مهدی شهر بسیار عالی خواند و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی آن، مهارت آموزی در شهرستان مهدی شهر بیش از پیش تقویت شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری لازم به منظور تأمین اعتبار موردنیاز برای تکمیل این پروژه را از مجاری ذی رب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران مهدی شهر

احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران مهدی شهر