مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 16:202022-10-30سياسي

منطق سؤال کردن از سؤال به دانش آموزان آموزش داده شود


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با تأکید بر اینکه دانش آموز باید درست اندیشیدن را بیاموزد، گفت: منطق سؤال کردن از سؤال یکی از موضوعاتی است که باید دانش آموزان آن را بیاموزند و از بیان مفاهیم بدون در نظر گرفتن معنای آن خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حامد حبیب زاده، رییس سازمان و گرامیداشت بسیج دانش آموزی و شهادت دانش آموز حسین فهمیده با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان  با مدیر و اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس گیلان دیدار و گفت وگو کرد.

حبیب زاده با اشاره به نقش دانش آموز در انقلاب اسلامی و اهمیت کنش های اجتماعی آنان اظهار کرد: دانش آموزان امروزه دارای سؤالاتی هستند که برای آن تعریف خاصی در ذهن ندارند برای مثال وقتی از آزادی سخن می گویند تعریف دقیقی از آن ندارند و هنگامی که در بین این دانش آموزان قرار می گیریم و تعریف دقیق آزادی را از خود آن ها سؤال می کنیم قادر به جمع بندی مفهومی این عبارت نیستند.

منطق سؤال کردن از سؤال وی با تأکید بر اینکه دانش آموز باید درست اندیشیدن را بیاموزد، گفت: منطق سؤال کردن از سؤال یکی از موضوعاتی است که باید دانش آموزان خانواده آسیب دیده و به دنبال بازگشت جایگاه خانواده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطق سؤال کردن از سؤال به دانش آموزان آموزش داده شود

منطق سؤال کردن از سؤال به دانش آموزان آموزش داده شود