مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 16:002022-10-30اقتصادي

کارآفرینی با سرمایه 25 هزار تومانی/صادرات به 4 کشور دنیا


فاطمه قاسمی بانوی 49 ساله هنرمند صنایع دستی با بیان اینکه روزهای نخستی که بعد از ازدواج کارم را شروع کردم و هنوز کارگاه راه نیفتاده بود، نخ کیلویی 100 تومان بود و من با سرمایه 25 هزار تومانی کارم را شروع کردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روایت زندگی هنرمندان و رمز و راز موفقیت شان آن هم از نوع کارآفرین، جذابیت خاص خود را دارد، آنان که عشق و علاقه شان در تاروپود هنر دمیده شده و هر اتفاق یا مشکلی سر راه شان هم بوده اما نتوانسته آنان را از مسیر هدف شان دور کند.

روایت ما زمانی شیرین تر می شود که عشق به کار و تولید موجب می شود در مسیر توسعه هنری گام بردارند که خود با هنر دستان به آن جان داده اند.

قصه اثر هنرمندانه اش با نقش و نگارهای زیبا که با نگاه کردن در آن می توان ذره ذره عشق را در آن لمس کرد و قصه دل خالقش را خواند؛ طوری که رنگ ها و نقش ها می خواهند قصه خود را روایت کنند، خواندنی و تاثیرگذار است.

در این گزارش به سراغ بانویی رفتیم که تا خود را شناخته مشغول هنر بوده، از وقتی ازدواج و باوجود داشتن کودک هم کارگاهی راه اندازی می کند و توانست افراد دیگر را پای کار بیاورد و هم مشغول آموزش شود و با آموزش هم توانست زمینه اشتغال سایر افراد را فراهم کند، به طوری که شاگردان شان هم برای توانستند شغلی دست و پا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با سرمایه 25 هزار تومانی/صادرات به 4 کشور دنیا

کارآفرینی با سرمایه 25 هزار تومانی/صادرات به 4 کشور دنیا