مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 15:562022-10-30اقتصادي

کارآفرینی با سرمایه 25 هزار تومانی/صادرات به 4 کشور دنیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روایت زندگی هنرمندان و رمز و راز موفقیت شان آن هم از نوع کارآفرین، جذابیت خاص خود را دارد، آنان که عشق و علاقه شان در تاروپود هنر دمیده شده و هر اتفاق یا مشکلی سر راه شان هم بوده اما نتوانسته آنان را از مسیر هدف شان دور کند.

روایت ما زمانی شیرین تر می شود که عشق به کار و تولید موجب می شود در مسیر توسعه هنری گام بردارند که خود با هنر دستان به آن جان داده اند.

قصه اثر هنرمندانه اش با نقش و نگارهای زیبا که با نگاه کردن در آن می توان ذره ذره عشق را در آن لمس کرد و قصه دل خالقش را خواند؛ طوری که رنگ ها و نقش ها می خواهند قصه خود را روایت کنند، خواندنی و تاثیرگذار است.

در این گزارش به سراغ بانویی رفتیم که تا خود را شناخته مشغول هنر بوده، از وقتی ازدواج و باوجود داشتن کودک هم کارگاهی راه اندازی می کند و توانست افراد دیگر را پای کار بیاورد و هم مشغول آموزش شود و با آموزش هم توانست زمینه اشتغال سایر افراد را فراهم کند، به طوری که شاگردان شان هم برای توانستند شغلی دست و پا کنند.

* از 7سالگی می بافتم فاطمه قاسمی بانوی 49 ساله هنرمند صنایع دستی در حوزه گلیم بافی که علاوه بر اینکه خود گلیم های زیبا می بافد بلکه توانسته هم کارگاه راه اندازی کند و هم به عنوان مربی حتی به دل روستاهای محروم می رود تا تا مردم بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با سرمایه 25 هزار تومانی/صادرات به 4 کشور دنیا

کارآفرینی با سرمایه 25 هزار تومانی/صادرات به 4 کشور دنیا