مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 14:402022-10-30سياسي

عملیات عمرانی پیست دوچرخه سواری قم آغاز شد


مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از هوشمند سازی نخستین تقاطع شهر قم در میدان قلم خبر داد و گفت: پایه های دکوراتیو در سطح شهر نیز نصب شده و عملیات عمرانی پیست دوچرخه سواری بعد از چند سال وقفه دوباره آغازشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان زاده در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های حوزه حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: هوشمند سازی تقاطع ها یکی از برنامه های مهم سازمان بوده که نخستین تقاطع در میدان قلم هوشمند سازی شده است.

وی تقاطع قلم را مجهز به سنسورهای نوری دانست و ابراز کرد: این تقاطع برای عبور خودروهای امدادی نیز اولویت قائل شده و هوشمند است.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای خط کشی عابران پیاده و طولی معابر را مطرح کرد و افزود: این خط کشی ها در چند نوبت در طول سال اجرا می شود و از پروژه های دائمی سازمان است.

وی از نصب پایه های دکوراتیو در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: پایه های دکوراتیو جدید طراحی شده که به زودی در تمام شهر نصب می شود و تا پایان سال در نقاط پرتردد رک های موتورسیکلت و سایبان نیز نصب می شود.

شعبان زاده تأمین پارکینگ را به عنوان یکی دیگر از دغدغه های مهم مدیریت شهری یادآور شد و گفت: لکه های مشخص شده تا پایان سال به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی پیست دوچرخه سواری قم آغاز شد

عملیات عمرانی پیست دوچرخه سواری قم آغاز شد