مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-30سياسي

پیشنهاد مقام قضایی: راه اندازی کرسی آزاداندیشی رسانه ای


رسانه ها می توانند در فضای گفت وگو نقش خیلی جدی تری به عهده بگیرند و در فراهم آوردن بستر گفت وگو بهتر نقش بازی کنند و حتی پیشنهاد می کنم کرسی های آزاداندیشی رسانه ای ایجاد شود.

- رسانه ها می توانند در فضای گفت وگو نقش خیلی جدی تری به عهده بگیرند و در فراهم آوردن بستر گفت وگو بهتر نقش بازی کنند و حتی پیشنهاد می کنم کرسی های آزاداندیشی رسانه ای ایجاد شود.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه پیشنهاد داد تا کرسی های آزاداندیشی و گفت وگو در رسانه ها برای بیان نظرات مختلف مردم راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام هادی صادقی، رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه این مرکز با سازمان ملی بهره وری در جمع خبرنگاران با اشاره به بروز برخی از اغتشاشات در کشور اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر، شعب و ساختمان های شوراهای حل اختلاف در بعضی از شهرها آسیب های جزیی دیده اند و به آنها تعرض هایی شده اما خسارت عمده به این شوراها وارد نشده است.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر خصوص چگونگی استفاده از ابزار صلح و سازش برای کاستن از حجم اغتشاشات گفت: این اغتشاشات موضوعات متفاوت است و به دلیل توطئه های که برای آن چیده شده و تحریکاتی که از بیرون می شود، اغتشاشگران گوش شنوا و زبانی برای گفت وگو ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مقام قضایی: راه اندازی کرسی آزاداندیشی رسانه ای

پیشنهاد مقام قضایی: راه اندازی کرسی آزاداندیشی رسانه ای