مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 10:402022-10-30فرهنگي

کمند امیرسلیمانی جایگزین زهره فکورصبور در بی همگان


زهره فکور صبور در حالی که مشغول بازی در سریال بی همگان بود اسفندماه سال گذشته به طور ناگهانی فوت کردند بعد از این اتفاق تلخ کمند امیرسلیمانی جایگزین زهره فکورصبور شد و عوامل ادامه داستان با حضور این بازیگر تصویربرداری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته بازی کمند امیرسلیمانی در سریال بی همگان شروع شد.

این سریال که محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه است با حضور بازیگرانی، چون در مجموعه تلویزیونی بی همگان بازیگرانی، چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بردیا دیانت و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی اصغر رضایی و مجید اکبری در این سریال بی همگان بازی می کنند.

در خلاصه داستان این سریال که برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ساخته می شود آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمند امیرسلیمانی جایگزین زهره فکورصبور در بی همگان

کمند امیرسلیمانی جایگزین زهره فکورصبور در بی همگان