مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 10:102022-10-30دانش

داداش پور: دانشگاه ها برای رفع مشکل تامین بودجه غذای دانشجویان ظرفیت سازی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور در جمع مسئولان دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به تاسیس هشت دانشگاه ویژه بانوان در دهه 80 تشریح کرد: - معاون وزیر علوم گفت: مشکل تامین بودجه لازم برای تهیه غذای دانشجویان در چندین دانشگاه به خصوص دانشگاه هایی که درآمد اختصاصی ندارند وجود دارد که دانشگاه ها برای رفع آن باید ظرفیت سازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور در جمع مسئولان دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به تاسیس هشت دانشگاه ویژه بانوان در دهه 80 تشریح کرد: پیرو رویکرد دولت دوازدهم، در طرح آمایش آموزش عالی شش دانشگاه از آن هشت دانشگاه در دانشگاه های دیگر ادغام شد و فقط دو دانشگاه حضرت معصومه (س) و کوثر بجنورد به صورت مستقل باقی ماندند.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه دانشجویان و خانواده های آنان حق دارند تا محل تحصیل خود را انتخاب کنند، اظهار داشت: وزارت علوم در صدد ارتقای دانشگاه های ویژه بانوان است تا با این کار بستر اعطای حق انتخاب به دانشجویان و خانواده آنان را توسعه دهد.

وی افزود: رویکرد وزیر علوم در راستای توسعه و تقویت دانشگاه های ویژه بانوان است که تبدیل دانشکده علوم انسانی به دانشگاه جامع نتیجه همین رویکرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داداش پور: دانشگاه ها برای رفع مشکل تامین بودجه غذای دانشجویان ظرفیت سازی کنند

داداش پور: دانشگاه ها برای رفع مشکل تامین بودجه غذای دانشجویان ظرفیت سازی کنند