مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-29سياسي

تمام مدیران استان البرز در مسیر فساد ستیزی حرکت کنند


دولت مردمی سیزدهم اهداف بزرگی را در راستای عدالت محوری و فسادستیزی دارد که تمامی مدیران استان باید در این جهت حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، امروز در شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، گفت: دشمنان برای خدشه وارد کردن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از راه های مختلفی وارد می شوند که تنها راه مقابله با این یورش های ناجوانمردانه، آگاهی و هوشیاری مردم است.

وی ادامه داد: ما بعنوان کارگزاران این نظام مقدس، مسؤولیتی جز خدمت به مردم نداریم بنابراین باید در این راه کوشا باشیم و با خلاقیت و تلاش مضاعف نسبت به احصا راهکارهای حل مشکلات مردم اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که با آگاهی بخشی، تنویر و اقناع افکار عمومی، مردم را از چرایی حملات سخت و نرم دشمنان با خبر کنیم.

وی افزود: دولت مردمی سیزدهم اهداف بزرگی را در راستای عدالت محوری و فسادستیزی دارد که تمامی مدیران استان باید در این جهت حرکت کنند.

استاندار البرز گفت: برای کسب رضایتمندی مردم می توانیم با نگاه مثبت، دیدار های چهره به چهره و حضور در محله ها، اقدامات بزرگی را رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مدیران استان البرز در مسیر فساد ستیزی حرکت کنند

تمام مدیران استان البرز در مسیر فساد ستیزی حرکت کنند