مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:152022-10-29سياسي

انسیه خزعلی: برابرِ 4 سال دولت های پیشین برای زنان اقدامات انجام شده است


هدف گیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سوی دشمن و کار مداوم و پیوسته برای اتهام و دروغ بستن به این معاونت و ساماندهی وسیع فیک نیوز ها برای تخریب حوزه زنان و خانواده همه نشان از آن دارد که این معاونت در ریل صحیح خود قرار گرفته .

- انسیه خزعلی گفت: هدف گیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سوی دشمن و کار مداوم و پیوسته برای اتهام و دروغ بستن به این معاونت و ساماندهی وسیع فیک نیوز ها برای تخریب حوزه زنان و خانواده همه نشان از آن دارد که این معاونت در ریل صحیح خود قرار گرفته و به شدت دشمن را خشمگین کرده است.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: در یک سال گذشته برابر چهار سال دولت های پیشین برای زنان و خانواده اقدام شده و این مطلب را با سند می گویم؛ در جایی گفتم که حاضرم در این زمینه تحدی کنم و مقایسه صورت گیرد؛ بسیاری از ماموریت های برنامه ششم که رها شده بود یا با کندی پیش می رفت فعال شده، سرعت گرفته و بسیاری از ترک فعل های دولت قبل در حال جبران است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مشروح گفت و گوی انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را می خوانید.

  *معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری چه راهکار هایی برای حضور اجتماعی زنان در جامعه فراهم کرده است؟   ما در دو ساحت ساختاری و عمومی شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسیه خزعلی: برابرِ 4 سال دولت های پیشین برای زنان اقدامات انجام شده است

انسیه خزعلی: برابرِ 4 سال دولت های پیشین برای زنان اقدامات انجام شده است