مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:052022-10-29اقتصادي

کیوی خارجی بلای جان باغداران ایرانی +فیلم


بسیاری از باغداران کیوی می گویند درحالی که در طول سال های اخیر قیمت نهاده های کشاورزی چندین برابر شده است، اما قیمت این محصول تقریباً ثابت بوده و بلکه امسال کاهش نیز یافته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، تالش قطب تولید کیوی در استان گیلان است و حدود پنج هزار نفر در این شهرستان تالش با کاشت کیوی روزگار می گذرانند، اما این روزها قیمت این محصول پرطرف دار و پرسود تحت تأثیر بازارهای هدف بسیار کاهش یافته است.

کیوی کیلویی 7 هزار تومان گیلان با تولید 220 هزار تن کیوی، قطب تولید این محصول در کشور است و شهرستان هایی همچون تالش، آستارا، رودسر و.

بخش عمده از این تولیدات را به خود اختصاص داده اند، کیوی این روزها به قیمت 6 تا هفت هزار تومان به فروش می رسد و این قیمت به هیچ وجه به سود باغداران منطقه نیست کیوی چینی بلای جان کیوی ایران طهماسبی یکی از صادرکنندگان کیوی در گفت وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر اینکه قیمت کیوی در ایران به شدت تحت تأثیر بازارهای هدف است، عرضه کیوی چینی در بازارهای روسیه را یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت کیوی ایران می داند.

کیوی در بازارهای روسیه به قیمت 25 هزار تومان به فروش می رسد که حدود 15 هزار تومان آن هزینه حمل ونقل و گمرک است، اما کیوی چینی در حالی بهتر و بیشتر از کیوی ایرانی بفروش می رسد که دقیقاً با همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیوی خارجی بلای جان باغداران ایرانی +فیلم

کیوی خارجی بلای جان باغداران ایرانی +فیلم