مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:452022-10-29حوادث

دستگیری متهمانی که با آرم صداوسیما کلاهبرداری می کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رییس پلیس فتا فراجا در تشریح این خبر اظهار داشت: با وصول پرونده های متعددی به پلیس فتا یکی از استان ها با موضوع مزبور، - رییس پلیس فتا فراجا از شناسایی تعدادی کلاهبردار حرفه ای با شگرد برقراری تماس صوتی از بستر پیام رسان های موبایلی و جعل آرم صداوسیما خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رییس پلیس فتا فراجا در تشریح این خبر اظهار داشت: با وصول پرونده های متعددی به پلیس فتا یکی از استان ها با موضوع مزبور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پرونده طی برقراری تماس صوتی با شهروندان در بستر پیام رسان های موبایلی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی با آرم صدا و سیما اقدام به اخذ اطلاعات شخصی، بانکی و به دنبال آن فعال سازی سامانه های بانکداری الکترونیک می کردند و در نهایت از حساب مال باختگان برداشت غیرمجاز داشتند.

رییس پلیس سایبری کشور ادامه داد: با بررسی های تخصصی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، در نهایت متهمان پرونده مورد شناسایی قرار گرفتند و پس از اخذ مجوز های قضایی دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمانی که با آرم صداوسیما کلاهبرداری می کردند

دستگیری متهمانی که با آرم صداوسیما کلاهبرداری می کردند