مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:202022-10-29پزشكي

مراجعه روزانه 1200 نفر به مراکز درمانی برای بیماری های تنفسی


روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان های کشور به دلیل بیماری های تنفسی در کشور بستری می شوند که بیش از 50 درصد از آن ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می دهند و کمتر از 10 درصد آن را کرونا و مابقی آن ها را سایر بیماری های تنفسی تشکیل می دهند.

- معاون درمان وزیر بهداشت گفت: روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان های کشور به دلیل بیماری های تنفسی در کشور بستری می شوند که بیش از 50 درصد از آن ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می دهند و کمتر از 10 درصد آن را کرونا و مابقی آن ها را سایر بیماری های تنفسی تشکیل می دهند.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به مراجعه روزانه بیش از 1200 نفر از مردم به مراکز درمانی گفت: بیش از 50 درصد این افراد مبتلا به آنفوآنزا هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه روزانه 30 هزار بیمار تنفسی به بیمارستان ها مراجعه می کنند، گفت: این عدد شامل همه بیماران تنفسی است که بر اساس نمونه گیری های انجام شده بیش از 50 درصد این افراد به آنفلوآنزا مبتلا هستند.

  وی افزود: همچنین روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان های کشور به دلیل بیماری های تنفسی در کشور بستری می شوند که بیش از 50 درصد از آن ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می دهند و کمتر از 10 درصد آن را کرونا و مابقی آن ها را سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 1200 نفر به مراکز درمانی برای بیماری های تنفسی

مراجعه روزانه 1200 نفر به مراکز درمانی برای بیماری های تنفسی