مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 10:152022-10-29بين الملل

مسکو اتهامات استفاده از تسلیحات ایرانی را قاطعانه رد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه تاکید مقامات روسی مبنی بر عدم استفاده از تسلیحات ایرانی از جمله پهپاد های انتحاری در عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس، - نماینده روسیه در سازمان ملل بار دیگر اتهامات استفاده از پهپاد های ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه تاکید مقامات روسی مبنی بر عدم استفاده از تسلیحات ایرانی از جمله پهپاد های انتحاری در عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس، واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل نیز بار دیگر ادعا های غرب در این باره را رد کرد.

نبنزیا شامگاه جمعه طی نشست شورای امنیت سازمان ملل با بیان اینکه طرح چنین ادعا هایی با هدف اعمال فشار بر شورای امنیت است، گفت مسکو این اتهامات را قاطعانه رد می کند.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، وی این اظهارات را در واکنش به ادعا های گیلعاد اردان نماینده رژیم موقت صهیونیستی در سازمان ملل مبنی بر استفاده روسیه از پهپاد های ایرانی در جنگ اوکراین، مطرح کرد.

این دیپلمات روس توضیح داد: ما امروز از شنیدن اظهارات نماینده اسراییل در مورد ادعای استفاده از پهپاد های ایرانی در اوکراین متعجب شدیم.

ما قبلاً چنین ادعا هایی را رد کرده ایم و اکنون نیز قاطعانه رد می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو اتهامات استفاده از تسلیحات ایرانی را قاطعانه رد می کند

مسکو اتهامات استفاده از تسلیحات ایرانی را قاطعانه رد می کند