مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 09:002022-10-29سياسي

اردوهای «راهیان پیشرفت»، گامی جدید در عرصه جهاد تبیین است


مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: در سال های اخیر برای روایت، اقداماتی مانند سخنرانی انجام می شد اما حضور فیزیکی کمک بیشتری به این موضوع می کرد و در این راستا بسیج دانشجویی با حرکت پیش دستانه از سال گذشته اردوهای راه پیشرفت را به صورت کشوری آغاز کرد.

- سید هادی انوری مسؤول سازمان به واسطه پویایی خود تلاش دارد در عرصه های مختلف میدان دار باشد و توصیه های رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کند، اظهار داشت: بسیج دانشجویی در موضوع جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش خود را به این سمت برد تا روایتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشد و در جنگ روایت ها درست برتر را داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث مورد پسند جوانان و نوجوانان روایت همراه با اقداماتی خلاقانه است، افزود: برای روایت، اقداماتی مانند سخنرانی انجام می شد، اما حضور فیزیکی کمک بیشتری به این موضوع می کرد و در این راستا بسیج دانشجویی با حرکت پیش دستانه از سال گذشته اردوهای راه پیشرفت را به صورت کشوری آغاز کرد.

انوری با بیان اینکه استان اصفهان طرح راهیان پیشرفت را به صورت بومی طراحی کرد و با رایزنی با صنایع و شرکت های مهم که دستاوردهای مهمی از انقلاب اسلامی داشتند این مورد اجرایی شد، تصریح کرد: در دی و بهمن ماه سال گذشته میزبان اردوی راهیان پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای «راهیان پیشرفت»، گامی جدید در عرصه جهاد تبیین است

اردوهای «راهیان پیشرفت»، گامی جدید در عرصه جهاد تبیین است