مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 07:152022-10-29بين الملل

تقلای آمریکا برای نمایشی ضدایرانی در سازمان ملل


دولت آمریکا در پی گزارش تفصیلی جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، در تقلا برای برگزاری نمایشی ضد ایرانی در سازمان ملل در قالب نشست غیررسمی شورای امنیت در حمایت از ناآرامی ها و آشوب ها در ایران با اهداف خاص سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، منابع دیپلماتیک در پی تقلای واشنگتن برای برگزاری نشستی غیررسمی در شورای امنیت سازمان ملل به خبرنگار ایرنا گفتند که آمریکا به همراه آلبانی در تداوم دخالت در امور داخلی ایران، در پی برگزاری این نشست در روز چهارشنبه هفته جاری هستند.

منابع دیپلماتیک افزودند: این اقدام آمریکا واکنشی به گزارش سایت قطره و به نقل ازجامعه اطلاعاتی ایران - وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران - درباره عوامل پشت پرده اغتشاشات در ایران است.

منابع دیپلماتیک تصریح کردند: آمریکا به جای پاسخگویی به موارد ذکر شده در گزارش متقن جامعه اطلاعاتی ایران، با فرار به جلو، درحال نمایش حمایت از حقوق بشر بصورت گزینشی و با اهداف خاص سیاسی است.

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل مدعی است که به دنبال راههایی برای تقویت تحقیقات مستند و مستقل درباره ناآرامی های ایران است.

دولت جو بایدن از زمان آغاز ناآرامی ها در ایران در پی درگذشت مهسا امینی دختر 22 ساله ایرانی در شهریور ماه، به رغم ادعای رویکرد دیپلماسی درقبال تهران، در تلاش برای تداوم آشوب ها تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای آمریکا برای نمایشی ضدایرانی در سازمان ملل

تقلای آمریکا برای نمایشی ضدایرانی در سازمان ملل