مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-28سياسي

قبوض رایگان برای 15 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی البرز


معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان البرز گفت: مجموعا حدود 15هزار 158نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و اطلاعات آنها به ادارات مرتبط ارسال شده است.

- عبدالله فلاح نژاد، معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص رایگان بودن قبوض مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، گفت: مصوبه بودجه سال 1400و1401 است و بر اساس همین سامانه ای را تحت عنوان سامانه صمت هماهنگ کردند.

وی با بیان اینکه مددجویان با همکاری مددکاران اطلاعات را وارد سامانه و ثبت نام کردند، افزود: در سطح استان در بحث قبوض آب 4هزار 413 نفر، قبوض برق 5هزار 717نفر، قبوض گاز 5هزار 28نفر که مجموع حدود 15هزار 158 نفر ثبت نام کردند که این اطلاعات به ادارات مرتبط ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست به مددجو مبلغی پرداخت شود، ادامه داد: ادارات مربوطه اطلاعات را از ما دریافت کرده که این افراد تحت پوشش ما هستند و باید قبوض را رایگان محاسبه کنند.

فلاح نژاد در خصوص پرداخت نشدن بعضی قبوض، گفت: اطلاعاتی که ارسال کرده ایم شاید تعداد محدودی اطلاعات قبوض ناصحیح بوده که پیگیر این موضوع هستیم.

  وی با بیان اینکه از طریق مددکاران به جامعه هدف اطلاع رسانی شده است، افزود: سامانه هنوز باز است و افراد می توانند مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش یا اصلاح کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبوض رایگان برای 15 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی البرز

قبوض رایگان برای 15 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی البرز