مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 12:502022-10-28سياسي

در پدافند عامل دست برتر را در سطح جهان داریم


معاون حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه در منطقه و جهان در موضوع پدافند عامل دست برتر را داریم اما در پدافندغیرعامل نیاز به کارهای بیشتری داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار منصور سعد معاون حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته، ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ اظهار داشت: دشمنان بدانند این حرکات خللی در نظام وارد نخواهد کرد و خون این شهدا دامن شان را خواهد گرفت و آنان را به سزای عمل خود خواهد رساند.

  وی با تأکید بر اهمیت توجه به پدافند غیرعامل افزود: حادثه شیراز نشان می دهد مسؤولیت ما در پرداختن به پدافند غیرعامل بسیار زیاد است و نیاز است آگاهی نسبت به این موضوع میان تمام دستگاه ها و میان آحاد مردم ایجاد شود.

سعد با اشاره به آیه 80 سوره انبیا عنوان کرد: ایرانی بودن فصل مشترک تمام ساکنان این خاک با هر مذهب و سلیقه ای و میراث نیاکان و شهیدان است که مورد تهدید قرار دارد، این کشور در طول تاریخ ایران حلقه وصل غرب و شرق عالم بوده و انقلاب اسلامی و منطقی که در جهان ایجاد کرده باعث شده این کشور همواره مورد تهدید باشد.

وی با بیان اینکه زمانی که بحث تهدید مطرح می شود، منظور حمله نظامی نیست زیرا در شرایط فعلی تهدیدها متنوع است، اظهار کرد: ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پدافند عامل دست برتر را در سطح جهان داریم

در پدافند عامل دست برتر را در سطح جهان داریم