مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 19:402022-10-27سياسي

دشمنان برای امنیت ایران دندان تیز کردند/رحمت اسلام حد و حساب دارد


استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه دشمنان برای امنیت ایران دندان تیز کرده اند، گفت: دشمنانی که نتوانستند از خارج به ما لطمه بزنند حالا آمده اند با ایجاد اختلاف در میان مردم امنیت داخلی را از بین ببرند و ما باید هوشیار باشیم و از مسئولان نظام هم می خواهیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد در سخنرانی مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر را نکشت و گفت در حدیثی از رسول خدا نقل شده که ایمان ترور را اجازه نمی دهد و شخص مسلمان حیله نمی کند و با حیله کسی را نمی کشد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جنگ برای دفاع درست است و همه عقلای عالم دفاع را صحیح می دانند، خاطرنشان کرد: کدام عقل سلیم کسی که مردم بی گناهی که برای فریضه الهی جمع شده اند را به رگبار ببندد حمایت می کند.

وی تصریح کرد: خدای متعال در سوره نساء می فرماید کسی که مؤمنی را از روی عمد بکشد جزایش جهنم است، در جهنم خالد است، مورد خشم، غضب و لعنت خداوند است و خدا عذاب بزرگی را برای او آماده کرده است.

نظری منفرد با بیان اینکه تروریست ها را شست و شوی مغزی داده اند که این جنایات را انجام می دهند، گفت: ما از دستگاه های مربوطه امنیتی و قضایی مجدانه می خواهیم از کنار این مسائل ساده نگذرند و قاطعانه برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان برای امنیت ایران دندان تیز کردند/رحمت اسلام حد و حساب دارد

دشمنان برای امنیت ایران دندان تیز کردند/رحمت اسلام حد و حساب دارد