مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 15:302022-10-27سياسي

استاد دانشگاه: الزامی بودن پوشش یکی از هوشمندانه ترین قوانین جمهوری اسلامی است


استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: «یکی از هوشمندانه ترین قوانینی که در حال تکمیل مقاومت دیوار در برابر انقلاب جنسی در ایران است، قانون الزام پوشش در معابر عمومی است.

- باشگاه خبرنگاران توانانشست تخصصی جایگاه تربیت در سیاست گذاری حجاب و تأثیر آن در وضعیت فرهنگی – اجتماعی ایران در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار شد.

در این نشست تخصصی قرار بود دو تن از کارشناسان حضور داشته باشند؛ اما این نشست بدون حضور ایراندخت فیاض مدیر گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه علامه طباطبایی و با حضور سید عبدالرسول علم الهدی مدیر گروه اندیشه و مطالعات فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

علم الهدی در این نشست برخط با اشاره به موضوع سیاست گذاری تربیتی، گفت: زمانی که صحبت از سیاست گذاری به میان می آید، به این معنا است که از مداخله دولت و حکمرانی کردن در آن موضوع صحبت می شود.

وی در ادامه با طرح پرسش هایی افزود: آیا تربیت موضوعی در حکمرانی است؟ آیا تربیت موضع خانواده ها نیست؟ موضوع معلمان و مربیان نیست؟ اگر ما ببینیم در فضای اجتماعی امروز جوامع که دولت ها عهده دار امنیت، رشد، سرمایه، محیط زیست و مولفه های فراوان دیگری در جریان زندگی انسان هستند، می توانند در این جریان تربیت مداخله ای نداشته باشند، حرف گزافه ای زده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه: الزامی بودن پوشش یکی از هوشمندانه ترین قوانین جمهوری اسلامی است

استاد دانشگاه: الزامی بودن پوشش یکی از هوشمندانه ترین قوانین جمهوری اسلامی است