مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 15:002022-10-27اقتصادي

شهرک صنفی شهرستان کیار کلنگ زنی شد


مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: اولین مجتمع صنفی امروز در شهرستان کیار با مساحتی بالغ بر 6 هکتار کلنگ زنی شد که 220 واحد صنفی در این مکان مستقر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سجاد رستمی صبح امروز در حاشیه کلنگ زنی شهرک صنفی شهرستان کیار گفت: یکی از سیاست های اداره کل صنعت، معدن و تجارت انتقال صنایع مزاحم، نیمه مزاحم و آلاینده از درون شهرها و روستاها به مراکزی خارج از شهر و روستا است.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این راستا اولین مجتمع صنفی امروز در شهرستان کیار با مساحتی بالغ بر 6 هکتار کلنگ زنی شد که سطح زیربنایی آن 5 هکتار است و 220 واحد صنفی در این مکان مستقر می شوند.

وی افزود: هرواحد صنفی به طور میانگین 2.

5 نفر اشتغال را به همراه دارد که تکمیل این شهرک بیش از 500 نفر ایجاد اشتغال و یا تثبیت اشتغال به همراه خواهد داشت.

رستمی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری که برای این شهرک در نظر گرفته شده 357 میلیارد تومان است، اظهار داشت: با احداث این شهرک مزاحمت های احتمالی از بین می روند و واحدهای صنفی می توانند خدمات متقابلی به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: همچنین هزینه های تمام شده خدمات و قیمت تمام شده برای مصرف کننده کاهش می یابد و واحدهای صنفی می توانند با هزینه کمتر و با سرعت بیشتر واحدهای خود را توسعه دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنفی شهرستان کیار کلنگ زنی شد

شهرک صنفی شهرستان کیار کلنگ زنی شد