مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 14:202022-10-27سياسي

اولویت محلات کم برخوردار ساخت مسکن، اشتغال و آموزش است


رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور گفت: ساخت مسکن، توسعه اشتغال و آموزش را سه راهبرد مهم در طرح تحول محلات کم برخوردار هستند که با هماهنگی های صورت گرفته قرار است بحث مسکن محرومان این محلات به صورت ویژه حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی آقامحمدی، رییس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور و جانشین وزیر کشور در قرار گاه اجتماعی استان که در محل سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن تسلیت به مردم ایران و مدون تا رفع مشکلات تمامی موارد مورد رسیدگی قرار می گیرد.

آقا محمدی ضمن تقدیر از اقدامات موثر مسؤولان استانی در بررسی و تشریح محلات کم برخوردار البرز، ادامه داد: تمامی طرح هایی که در زمینه مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان و تسهیلات مقرر بوده اجرایی شود توافق نامه های آن با وزارتخانه ها امضاء و ستادهای مربوطه در وزارتخانه ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه با دانشگاه شریف نیز توافقنامه ای را امضاء کرده ایم که بر اساس آن ظرفیت برگزاری دوره های کسب و کار برای 40 هزار نفر فراهم شده است، ادامه داد: و همچنین سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار این کار را بر عهده گرفته است.

آقا محمدی در خصوص این موضوع که سازمان فنی حرفه ای ظرفیت های خود را برای آموزش در این طرح در اختیار قرار داده، گفت: مرکز آمار ایران نیز برای محلات محروم سیستم آماربردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت محلات کم برخوردار ساخت مسکن، اشتغال و آموزش است

اولویت محلات کم برخوردار ساخت مسکن، اشتغال و آموزش است