مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 19:302022-10-26سياسي

احمدزاده از عاملی چه تقاضایی کرد؟/خواسته استاندار برای تصویب در شورای انقلاب فرهنگی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار نظر می کرد از عاملی درخواستی ویژه برای استان داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده در آیین رونمایی از سند مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم با رونمایی از این سند بهبود مشکلات فرهنگی استان را داشته باشیم زیرا حقوق استان ما در بسیاری از جاها دیده نشده و در حوزه فرهنگی هم به حق خودمان نرسیده ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان 100 درصد شیعه داریم گفت: بافت اجتماعی استان ما لر زبان و اندکی هم ترک قشقایی است در این استان ایلات و طوایف در کنار هم زندگی می کنند یک فرهنگ همگون با فرهنگ دینی داریم.

وی افزود: تعداد روحانیون استان ما به نسبت سایر استانها بالاتر بوده زیارتگاه های معنوی بی شماری در استان داریم امامزاده بی بی حکیمه مامن و مکانی برای زیارت گردشگران از اقصا نقاط کشور و همچنین کشورهای خلیج فارس است.

احمدزاده با بیان اینکه گذشتگان و قدیمی های ما با معارف قرآن شریف آشنایی کامل دارند و احکام را می دانند گفت: در زمینه باورهای دینی استانی بسیار قوی هستیم در دفاع مقدس به عنوان دفاع از این کشور رتبه اول را داشتیم استان ما با 24 درصد شرکت جمعیت آن در جبهه اول  و استان بعدی تنها 12 درصد جمعیت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدزاده از عاملی چه تقاضایی کرد؟/خواسته استاندار برای تصویب در شورای انقلاب فرهنگی

احمدزاده از عاملی چه تقاضایی کرد؟/خواسته استاندار برای تصویب در شورای انقلاب فرهنگی