مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 18:302022-10-26بين الملل

بازگشت 47 خانواده داعشی به غرب استان الأنبار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «احمد المحلاوی»، شهردار سابق منطقه القائم در استان الانبار، امروز (چهارشنبه) از بازگشت 47 خانواده داعش از اردوگاه الهول سوریه به مناطق غربی عراق خبر داد.

- دولت عراق حدود 47 خانواده داعش را از اردوگاه الهول در سوریه به منطقه القائم در نزدیکی مرز عراق و سوریه در غرب الانبار منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد المحلاوی ، شهردار سابق منطقه القائم در استان الانبار، امروز (چهارشنبه) از بازگشت 47 خانواده داعش از اردوگاه الهول سوریه به مناطق غربی عراق خبر داد.

المحلاوی گفت: دولت عراق حدود 47 خانواده داعش را از اردوگاه الهول در سوریه به منطقه القائم در نزدیکی مرز عراق و سوریه در غرب الانبار منتقل کرد.

وی افزود: انتظار می رود، ظرف چند روز آینده تعداد دیگری از خانواده های تروریست داعش به مناطق غربی عراق نیز منتقل شوند.

وی با بیان اینکه تعداد خانواده های داعشی در داخل اردوگاه الهول، حدود 13 هزار خانوار است افزود: تمامی خانواده های داعشی که از الهول وارد عراق می شوند، تحت نظارت دقیق نیرو های امنیتی قرار می گیرند.

شهردار سابق با بیان اینکه انتقال خانواده های داعش با موافقت دولت مرکزی و با هماهنگی طرف سوری انجام می شود، افزود: افراد منتقل شده که بیشتر آن ها کودکان، زنان و سالمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 47 خانواده داعشی به غرب استان الأنبار

بازگشت 47 خانواده داعشی به غرب استان الأنبار