مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:502022-10-26اجتماعي

زندگی به وقت امید/ وقتی «کهریزک» جان دوباره به زندگی معلولان می دهد


«مصطفی» مددجوی دارای معلولیت آسایشگاه کهریزک است که رشته بسکتبال مسیر زندگی او را تغییر می دهد و زندگی او رنگ دیگری به خود می گیرد و حالا در سایه این آسایشگاه ازدواج کرده و یک فرزند دختر دارد.

- گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس - مهدی امیری پور:  ساکن کوچه امیدند، کوچه ای در آسایشگاه کهریزک در شهرکی به نام امید که نیکوکاران برای ​اسکان معلولان متأهل مقیم آسایشگاه بنا کردند تا روزی آشیانه ای در دل اینجا برای مصطفی و مهسا بنا شود.

مصطفی  مددجوی خوشنام آسایشگاه است و سالیانی که در آنجا زندگی کرده حتی یک لکه سیاه در پرونده خود ندارد، او متولد کابل ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر شده است، امروز در گفت وگو با او زوایای زندگی اش را بررسی خواهیم کرد.

به عنوان سؤال نخست، از زندگی تان بگویید.

 متولد بیست و پنج شهریورماه سال 1367 هستم، در کابل افغانستان به دنیا آمده ام اما در همان دوران کودکی به ایران مهاجرت کردیم، پس از مهاجرت در شهر ری ساکن شدیم و توانستم در اول ابتدایی در مدرسه ثبت نام کنم، اما برخی از همسالان و همکلاسان آن دوران به واسطه آن که دارای معلولیت فلج اطفال بودم من را مورد تمسخر قرار می دادند.

در آن سال که وارد مدرسه شدم برخی  از همکلاسان من را مورد تمسخر قرار می دادند، می گفتند که یک معلول به مدرسه آمده است چرا که همه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی به وقت امید/ وقتی «کهریزک» جان دوباره به زندگی معلولان می دهد

زندگی به وقت امید/ وقتی «کهریزک» جان دوباره به زندگی معلولان می دهد