مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:352022-10-26سياسي

آخرین پیام نیکا شاکرمی به مادرش: تقصیر هیچکس نبود! (+ تصویر مدارک)


در آزمایش های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام های فوقانی و تحتانی، دست ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می دهد فرد از بلندی پرت شده و طبق استعلام های گرفته شده هم مشخص گردید فرد به پایین پرتاب شده است.

- آخرین پیام نیکا شاکرمی به مادرش: تقصیر هیچکس نبود! (+ تصویر مدارک) در آزمایش های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام های فوقانی و تحتانی، دست ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می دهد فرد از بلندی پرت شده و طبق استعلام های گرفته شده هم مشخص گردید فرد به پایین پرتاب شده است.

میزان، خبرگزاری قوه قضاییه در آستانه چهلم درگذشت نیکا شاکرمی با استناد به تصاویر برخی مدارک در گزارشی به نحوه مرگ این نوجوان پرداخت و نوشت: خبر درگذشت نیکا شاکرمی فرصتی مناسب برای جریان ضد انقلاب و ضد مردم، جهت قرار گرفتن نامی جدید در پروژه کشته سازیشان بود و درست در لحظات ابتدایی انتشار این خبر، با این عنوان که نیکا به دلیل حضور در اعتراضات خیابانی توسط نیروهای امنیتی کشته شده است پروژه جدیدِ تخریب کننده اذهان جامعه را آغاز کردند.

  آن ها با تمرکز به هشتگ نیکا شاکرمی در شبکه های اجتماعی به ساخت شایعه و تکرار آن در بخش های مختلف خبری و فضای مجازی پرداختند و با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین پیام نیکا شاکرمی به مادرش: تقصیر هیچکس نبود! (+ تصویر مدارک)

آخرین پیام نیکا شاکرمی به مادرش: تقصیر هیچکس نبود! (+ تصویر مدارک)