مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:302022-10-26اقتصادي

رشد 11 درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری سمنان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: میزان کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری این استان، 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، اسماعیل رنگریز، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد امام (ره) برای افزایش مشارکت های مردمی ایجاد مراکز نیکوکاری است.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و با حضور امام جماعت و افراد معتمد محلی و نمازگزاران تشکیل می شود و تحت نظارت کمیته امداد فعالیت می کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به واسطه فعالیت محلی هم از ظرفیت های خیران و نیکوکاران محلی اطلاع کافی دارد و هم با نیازمندی‎ها و محرومیت های منطقه آشناست.

وی افزود: فعالیت و عملکرد مراکز نیکوکاری نشان می دهد که مردم استقبال خوبی از این مراکز دارند؛ به طوری که طی 6 ماهه نخست سال جاری میزان کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: مجموع کمک های مردمی و خیران به مراکز نیکوکاری در 6 ماهه سال گذشته به 63 میلیارد و 899 میلیون تومان رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری سمنان

رشد 11 درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری سمنان