مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:062022-10-26اجتماعي

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب امروز درباره وضعیت جاده های استان، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به صورت عادی و روان است ولی معمولا از چهارشنبه ها انتظار داریم شاهد افزایش حجم ترافیک در محورها باشیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز در جاده های شمال، گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه هفتم آبان ماه از محور های کرج  ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای چهارشنبه چهارم و پنج شنبه پنجم آبان ماه امسال از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران ـ  شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب بیان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه مورخ ششم آبان ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران  ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال

محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال