مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 09:552022-10-26سياسي

جشن ازدواج 500 زوج دانشجومعلم برگزار می شود


سئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان از برپایی جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان در آذر ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی تقوی مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری که در ساختمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: بیش از هر کسی در جامعه،رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشگاه فرهنگیان توجه دارند؛ هیچ دانشگاهی نداریم که 10 سال متوالی معظم له درباره آن صحبت کرده باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش است و به همین دلیل باید در ارائه برنامه ها توجه ویژه شود چرا که قرار است معلمان تربیت شده در این دانشگاه، دانش آموز در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنند.

  حجت الاسلام تقوی افزود: در زمینه دینی و فرهنگی برنامه های خوبی دیده شده است چرا که آموزش و پرورش باید بچه ها را در جریان نظام و انقلاب و هویت ساز تربیت کند؛  تقریبا 100 مرکز در کشور داریم و برنامه های ما باید به تعداد مراکز و مخاطبان از قومیت ها و فرهنگ های مختلف متنوع باشد و این امر، فعالیت فرهنگی را در دانشگاه فرهنگیان دشوار می کند.

  وی با اشاره به ازدواج دانشجویی، گفت: احساس کردیم در بحث ازدواج، رسالت سنگین بر دوش دانشگاه است، زیرا دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ازدواج 500 زوج دانشجومعلم برگزار می شود

جشن ازدواج 500 زوج دانشجومعلم برگزار می شود