مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 09:552022-10-26سياسي

برگزاری 100 کرسی آزاداندیشی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس یزد


مسئول بسیج دانش آموزی یزد با اشاره به اهمیت برنامه های بزرگداشت این هفته در استان، گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی بالغ بر 100 مورد کرسی آزاد اندیشی و نشست تبیینی در سطح مدارس استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام حمید قطبی راوندی پیش از ظهر امروز در جلسه نشست خبری بزرگداشت هفته ایران در این هفته بیش از پیش مد نظر است.

وی بصیرت افزایی را از دیگر رویکردهای بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی دانست و افزود: ویژه برنامه هفته بسیج دانش آموزی در استان یزد از شش با قرائت بیانیه در نماز جمعه آغاز و تا 13 آبان ماه ادامه دارد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد پایش بهداشت دهان و دندان و چشم دانش آموزان را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی در یزد عنوان کرد و گفت: این مهم در حدود 30 مدرسه ابتدایی سطح استان یزد انجام می شود.

قطبی برگزاری نشست های هم اندیشی، کرسی های آزاد اندیشی و تبیینی در حدود 100 مدرسه استان را از دیگر برنامه های تدوین شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: اعزام بالغ بر 30 گروه جهادی بسیج به مدارس برای ساماندهی زیرساخت های فنی و عمرانی مدارس یکی دیگر از اقدامات در دستور کار است.

وی تصریح کرد: تجلیل از مدال آوران تیم فوتسال بسیج دانش آموزی در جام شهدای دانش آموز کشور و مسابقات لیگ علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 100 کرسی آزاداندیشی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس یزد

برگزاری 100 کرسی آزاداندیشی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس یزد